Friday, April 10, 2015

MelaCep Whitening System Set

Hasil jari-jemari : Unknown at 5:50 PM
Formula Pencerahan (Whitening Solution)

Nyonya tahu ramai sekarang nak putih ala2 korea kan.. nyonya pun nak sgt..nyonya syorkan korang pakai produk MelaCep ni, mmg berkesan, selamat tiada sebarang bahan kimia yg boleh merosakkan muka menjadi hitam atau pengikisan sehingga menjadi baby face yang sakit tu.. xlah sampai warna kulit muka ngan tangan berbeza..tu yang PENTING. Produk ni menggunakan Kuasa Alam Semula Jadi so korang xperlu risau. korang boleh tengok sendiri kesan yang betul2 ketara hasil keajaiban sains ni.

MelaCep Whitening System Set ni terdiri daripada 7 barang



> Foaming Cleanser 100g RM127nett
> Mask 85g RM165nett
> Freshener 100ml RM127nett
> Dark Spot Serum 9.5ml 
> Essence 30ml
> Day Moisturizer SPF 15 30ml RM180nett
> Night Cream 30ml RM180nett

Mary Kay saintis membuat penyelidikan penjagaan kulit menggunakan bahan-bahan dari seluruh dunia untuk memilih bahan yang paling kuat , paling berkesan dan paling selamat untuk mengurangkan dan menangani tona kulit tidak sekata .Mengetengahkan sistem Kompleks Pemutihan MelaCEP ™ , gabungan daripada empat bahan-bahan utama yang merupakan sebahagian daripada formula setiap produk ini .The MelaCEP ™ Whitening Complex , bekerja bersama-sama dengan 13 ekstrak botani lain ditambah bahan-bahan pelindung matahari , membolehkan MelaCEP ™ Whitening System untuk menyampaikan faedah multitargeted.


Keputusan klinikal yang korang akan suka ! Manfaat daripada Mary Kay® MelaCEP ™ Whitening System juga telah disahkan dalam satu kajian klinikal yang dijalankan di Asia oleh seorang ahli dermatologi terkemuka , dan di sini adalah apa yang dilaporkan ** : Sehingga peningkatan 25 % dalam penampilan kelihatan bintik-bintik hitam* Selepas menggunakan produk ini selama 10 hari dalam satu kajian yang dijalankan di kemudahan penyelidikan bebas
** Selepas kajian klinikal selama 12minggu dijalankan di kemudahan penyelidikan bebas.

Meneroka dan menikmati ! Jangan hanya berangan kosong bertukarlah kepada Mary Kay untuk melihat kesan dengan sendiri !




 

Copyright © 2015 Design by Kudeen M.A.R.F